Aryss'Aahr

"Všichni jsou idioti. Musíš být chytřejší."

Sythe
Sythe

Rasa: rituální mág
Věk: 23 let
Náboženství: Ateismus
Povolání: Nejvyšší rituální mág
Bydliště: Hrad rituálních čarodějnic
Druh: Elementární 

Hotovost
0 zlatých

Body štěstí
12


Výcvik 
Výcvik elementárního mága (splněno) 
Magie vody - Tréning (9/9)
Magie ohně - Tréning (8/8)
Magie vzduchu - Tréning (7/7)
Magie země - Tréning (7/7)
Magie energie - Tréning (7/7)

Zvláštní schopnosti
Iluze = schopnost vyvolat iluzi zrakovou i sluchovou

Ostříží oko = Nositel magie má skvělý zrak, který umožňuje vidět i ve tmě. Dokáže lehce zaměřit svůj cíl i na velkou dálku, ať už kouzlem, či střelnou zbraní. 

Osobní výhody
Pokročilé čarování = Kvůli značnému zanevření na fyzično Aryss'Aahr přestává být schopen používat jakoukoliv zbraň větší než nůž. Má horší kondičku, dokáže uběhnout jenom několik pár metrů. Jeho fyzická síla se nerovná většině lidí v jeho věku. Díky tomu má však daleko rozvinutější mentální síly. V porovnání s běžným čarodějem má totiž obrovskou zásobu magické energie kterou je schopen využívat.


Inventář (10/20)
- Čutora
- Celta
- Nůž
- Křesadlo  
- Rukavice s ostrými, prodlouženými nehty jako malými drápy napuštěnými paralyzujícím jedem
- Rubín, Smaragd, Obsidián, Perla a Safír v těle
- Kapesní stopař (1/2) - Arashi
- Otravka
- Kniha příkazů pro hada Arrathu
-  2x jedové zuby Stínového pavouka

Doprava (0/1)

Zvířecí doprovod (1/2)
- Přerostlý had - Arratha 
Silný bílý nepřirozeně obří škrtič s velkými ostrými zuby, z kterých vypouští podivně páchnoucí vodu, která však není nijak jedovatá


Zajímavosti

Často na sebe používá iluze, díky kterým je schopen se změnit na kohokoliv jiného. Nejčastější proměna je na člověka se jménem Sythe. Jedno oko má světle hnědé a druhé bledě modré.

Charakter

Aryss zná sám sebe dokonale, ale zároveň skoro vůbec. Většinou se chová tak, jak je to jemu samému pohodlné. Všeobecně je ale Aryss extrémně inteligentní mladík, který magii a vše s ní spojené z celého srdce miluje. Část jeho důvěry si lze získat téměř lusknutím prstu, ale absolutně nedůveřuje téměř nikomu. K ostatním je většinou drzý nebo má sarkastické poznámky. Myslí si, že všichni ostatní jsou pod jeho úroveň a nejdřív na něj musí udělat dojem, až pak je začne jako osoby respektovat. Ne však dojem sílou nebo mocí, ale důkazem, že dotyčný má alespoň špetku mozku. On sám preferuje mozek před svaly a tak ani není moc dobrý v boji se zbraněmi, a v pěstním souboji by prohrál téměř určitě. Spoléhá se na svoje schopnosti přechytračení ostatních. Vždy byl fascinován magií, a jeho největší vášní je učení se co nejvíce tajů tohoto oboru. Jeden z jeho cílů je být schopen si vystačit pouze s magií, bez potřeby zbraní nebo celkově fyzické konfrontace.

Minulost

Zápis první: 
Prší. Pravidelně každý rok v jeden konkrétní den, už 23 let. Poprvé to začalo neuvěřitelnou bouřkou, jakou Draycott a rozlehlé okolí už moc dávno nevidělo. Déšť způsoboval záplavy a voda se valila i ulicemi jako potoky. Vítr odnesl nějaké střechy a vyrval ze země několik stromů. Blesky způsobily menší požár v lese, ten ale díky dešti nezničil mnoho. Hluboko v podkroví jednoho obyčejného domku ve městě umírá žena, aby darovala život svému prvnímu dítěti, synu, kterému jméno už musel vybírat otec sám. Aryss'Aahr se narodil do celé rodiny rituálních mágu a čarodějnic. Starý rodiče po matce i starý rodiče po otci, všechny tety i strýčkové a i oba rodiče. Možná i proto od malička zbožňoval magii, a byl učen jak s ní zaobcházet, jak se chovat k lidem pro největší úžitek. Nejvíc ho toho naučila teta, které se samotné povedlo ovládnout všechny živly a magie pro ní byla součást její holé existence. Avšak nemohla chodit a tak byla nucena strávit většinu života doma. Vždy věděla, že Aryss je chytřejší než všechny ostatní děti a když trochu vyrostl, byl nejdenou chytřejší i jako někteří dospělí. V rodině byl nejmladší, takže když umřeli staří rodiče, postupně i otec s oba strýčky, zůstala mu jen teta, která si rituály jakž takž udržovala věk. Nic však netrvá věčně a po čase odešla i ona. Aryss zůstal sám se svými vědomostmi a modrým prstenem od tety. I přes všechno co ho naučila věděl, že skutečnóu magii musí zvládnout jen on sám na vlastní pěst. Proto se Aryss rozhodl, že se připojí k rituálním čarodějkám do jejich hradu v lese Famyok a naučí se používat co největší množství schopností, se kterými pak pomůže lesu Famyok vymanout se z opovržení všech ostatních obyvatel ostrova. 

Zápis druhý:
Aryss se rychle a šikovně vypracoval na úroveň zkušeného mága. Bohužel, během jedné práce schytal kudlu do zad, když zabil příslušníka stráže. Byl vězněn v královském vězení, souzen, a odsouzen k popravě. Ten den se tam sešlo podivuhodně moc lidí, zřejmě všichni chtěli vidět, jak bude čaroděj viset. Dokonce přijel i sám král osobně. Ten se ale nehodlal s jeho popravou piplat. Proběhl jenom provizorní soud, aby se neřeklo, že Aryss neměl šanci se obhájit. To králi ale nevyšlo, ale jeho geniální plán na odstavení jeho dalšího odporce, ne tak úplně vyšel. Aryss nakonec na oprátce skutečně visel. Co bylo dál, si sám moc nepamatuje, ale jakmile se pod ním otevřeli padající dveře, z davu vyletěly dvě, přesně mířené dýky, které povraz prosekly dřív, než se Aryss stačil udusit. Malá skupina upírů ho popadla a rychle přenesla do jejich sídla, kde bylo domluveno spojenectví upírů a rituálních čarodějnic. Když se Aryss dal dokupy a vrátil se na hrad čarodějnic, magie ním protékala v takové míře, že mu sama dala vědět, že novým vůdcem rituálních čarodějnic, novým Nejvyšším mágem se stal právě on.

Zápis třetí
Aryss si časem získal několik přátel, Arashi, se kterou se potkal jenom náhodou, ale našel v ní velký potenciál i když je z prostého kmene, Morfina, vychcaného podivína, se kterým si Aryss překvapivě dobře rozumí, Sethari, elfku, kterou Aryss zachránil z otevřeného moře a v neposledním řadě Arrathu, přerostlou samičku škrtiče, se kterou se skamarádili okamžitě, ale také i několik nepřátel. Společně s pomocí od upírů získal také jejich nepřátele - vlkodlaky, a nepomáhá tomu ani skutečnost, že Aryss rituálně obětoval dvorní čarodějku krále, oblíbenou sexuální hračku Alfy - Cloui Zathae, kvůli které potom, mimochodem, musel Aryss několik týdnů opravovat škody na hradě způsobené nevychovaným chlupatým hostem. Ale co...vlci si myslí, že když se jim povedlo konečně vetřít do přízně lidí, tak mají právo "cítit se jako doma" úplně všude. Aby toho nebylo málo, staví se proti sobě dokonce i některé z řad jeho čarodějek. To se musí zastavit, proto Aryss, společně se svou pravou a levou rukou - Arashi a Morfinem, přicházejí na způsob, jak se osvobodit od každého, kdo půjde proti nim. Mezičasem v sobě Aryss také objevil nové magické nadání pro iluze, které mu na jeho cestách také značně pomáha. Ale rozhodně nehodlá zaspat na vavřínech a bude své magické schopnosti ještě rozvíjet, dokud to půjde. Rituální čarodějky čeká nová doba, a Aryss se chystá být toho součástí.

CZ/SK textové RP Famyok 2017
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky